duminică, 29 martie 2009

O amestecatura de idei!

Pfooai,e ceva timp de cand nu am mai scris pe minunatul meu blog!Banuiesc ca va era dor de mine ?Si oricum ,chiar daca nu v-ar fi,less i care! well!ceva nou? da ...
Am fost azi pe la unirii,si am vazut un minunat grup de emoisti!Da'... din aia originali!Cred ca aveau in jur de vreo ...15 ani?? Dar stiti cum erau?Wooaaa..."fenomenali"!Si cred ca i-ati mai vazut si voi cand mai treceati pe acolo ,este imposibil sa nu ii fi vazut! Sa va faceti o idee despre cum arata si despre ce fac ei in timpul lor(Vb unui prieten-Cred ca au prea mult timp psihologic si nu au ce face cu el)Cum erau minunatii nostri copii ai viitorului? Porbabil ati mai vazut baieti,respectiv fete care au fata plina de pirsuri!Si plini de tatuaje de sus pana jos! Cam asa erau "ingerasii" nostri! Erau vreo 5 fete si un singur baiat! O sa incep prin a va descrie putin cum era baiatul! Nu cred ca avea mai mult de 15 ani ,insa pot sa spun ca avea fata full de pirsuri!Vreo 2 in fiecare srpanceana,intre sprancene,in nas,in barbie,in buza(vreo4-sus si jos)in ureche(si acolo vreo 5 la fiecare) si nu ,nu glumesc oameni buni!Avea parul negru ,intins cu placa probabil,o caciulita(sa folosim si diminutive sa para ca intr-adevar sunt "ingerasi"),vesnica bluza albastra(cu care l-am mai vazut imbracat de multe ori-ultima data imparteam pliante la unrii ,si l-am vazut "spanzurat"pe scarile rulante ,cu picioarele pe bara de tinut mana si cu mainile pe partea cealalta si nah ...facea "acrobatii" cu inca o prietena emo de-a lui)-->si am inchis paranteza<-- cu niste pantaloni care erau in vine efectiv(mai jos de fund mai exact-pentru ca erau cam mici pantalonii de el!)si i se vedeau chiloteii lui negri cu cap de mort(si nu ,iar nu glumesc),pe o mana era taiat cu lama,si era atat de evident,iar pe cealalta mana avea tauaje!Si nu cred ca avea mai mult de 1m si un scuipat!:)-sa fiu sincera cu voi,inital am crezut ca tipu' era fata,serios,dar m-a convins o prietena ca e baiat si am mai vazut si cu ochii mei!
Tipele?Nu erai nici ele prea departe de stilul lui! La cei 15 ani aratau "mirific".Tot pirsuri pe unde au nimerit,insa ceva mai putine decat baietelul ala!Oricum ,cred ca erau drogati ,sau ceva in genu' ca prea erau cucu rau!De ce?
Pentru inceput...se relaxau pe acolo prin fata unrii,unde altundeva decat pe jos,pe asfalt! Tipu' a sarit intr-o baltoaca,de s-a stropit tot,a mai stat ce a mai stat si apoi s-a bagat cu fundul in baltoaca!:| WTF?Cum sa faci asa ceva?Se uitau oamneii din jurul lor la ei ca la circ,serios! De asta si zic ca erau cred putin drogati! Dupa faza cu baltoaca ,s-a asezat tipu' frumos pe jos ,a mai tras o tipa peste ea ,i-a tras chilotii la spate...eeh,"mici chestii,neimportante"!

Acum stau si ma intreb? Copilasii aia nu au parinti?Cum ii lasa sa iasa asa din casa? Chiar vorbeam cu un prieten...daca ar fi fost copilul lui,l-ar fi bagat in beci pana isi revenea!Si pe buna dreptate!Sa fi fost copchilul meu? Poi cred ca il duceam la psiholog ,sau il bateam zi si noapte pana isi revenea!Mnoo..glumesc acum,dar pana mea... cum sa fii in halul ala la varsta asta? Oricum ,sunt de parere ca parintii sunt de vina ,pentru ca ei nu au stiut sa ii tina in lesa!Adica ,am mai zis si o mai zic ,nu am nimic cu emoistii,si cu altii asemenea ,dar hai totusi sa privim lumea si prin alti ochi!
Eu inteleg ca in lumea asta nu sunt prea multi oameni normali si totusi ii respect!Cunosc un tip... saracul nu prea e zdravan asa,in sensul bun al cuvantului!In ce fel nu e zdravan? Mah nene ,nu stiu de unde le scoate,dar are niste glume in el:))) Pfoaai!! Fenomenal om!Am si eu momentele mele ,in care nu are omul chef de nimic ,si totusi reuseste sa ma scoata din ele:))Recunosc,cand chiar le am pe ale mele ,asa cum e el,nu prea reuseste sa ma faca sa ma simt mai bine!
In concluzie,s-a introdus o noua vorba pe la noi prin grupa ,in special pe la anumite persoane cu:"Ce kkt e totul!!!" pe un ton plangacios,ofc! De unde s-a inceput totul? Sa va explic!
Era o zi de primavara frumoasa!(de unde atata?--mi se pare ca si ploua ,din cate imi aduc eu aminte:-??-putin conteaza),eram la cursuri si dintr-o data il aud pe tipul asta vorbind cu o prietena despre fosta lui prietena din clasa a 9-a! Ce era asa interesant,va intrebati?! Aceste doua minunatii: nezdravanul la minte(el fiind tipul cu :"Ai prea mult timp psihologic si nu ai ce face cu el?" si tipa cand se intalneau(cam despre asta este vorba)!
Toutl se intampla la tipa acasa!Se duce tipu' la ea (trebuie sa precizez ca tipa statea cu bunicutza) si deh,mai schimbau o vorba cu buni ,una alta ,si astepta sa plece in alta camera sa ramana si ei singuri ca doi porumbei ce sunt!La naiba! Si intr-un final pleaca si buni in alta camera! Raman singurei ,tipu ' deeh ,una alta si se trezeste tipa deodata si urla la buni:"Buniiiii,mergem la cules de frunze prin parc?" sau:"Buniiii,mergem sa cumparam trigoane cu branza?" Va dati seama ce nasol moment pt tip?!!:)) Nu va ganditi ca au facut cine stie ce,tocmai asta era ideea ...k nu avea cand=)) Si pe langa asta,cand se mai intalneau,tipa il intreba:"Tu esti fericit cu mine ? Ca eu nu sunt fericita cu tine!!? el:"Da ,sunt!" Ea:"Ce kkt e totuuuullll!!!" si incepea sa planga:)) Cred ca si tipa dadea urme de emo-girl in devenire ,cine stie ce specie o fi azi!
Si de atunci ,de cand cu :"Ce kkt e toootuuull!!" Cam a ramas vb asta prin grupa!poate voua nu vi se pare cine stie ce ,dar in momentul in care o zici pe tonul potrivit-e fenomenal! Pe langa asta ,il mai auzi si pe tip facand panarama cu asta(ca v-am zis ca nu stiu de unde scoate toate perlele astea!) zicand ceva in gen:" Hai sa o chemam pe buni sa aruncam cu trigoane cu kkt pe pereti ,cu prastia!"=)) App?Stie cineva pe unde se mai gasesc trigoane cu branza prin tot bucurestiul asta? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu