sâmbătă, 14 martie 2009

SOS!!

M-a trezit mama azi dimineata sa mergem la cumparaturi (Wtf?!) ... nici nu m-am trezit bine si ma ia direct din pat ... jeez (and thats my mom') ...ne-am tot chiorat prin magazine ,dar zici ca lumea asta e cu susul in jos ...Atat de multe magazine si atat de multe chestii la fel!!Insa lumea vrea sa construiasca ... cu cat mai multe magazine ,cu atat mai bine ..cred ei ... Oriunde ma uit vad atatea asemanari intre magazinul de "colea" si ala de "aciulea"... si parca tot nu ai de unde sa alegi !: Si mai vezi cate o Bad Pitzy ,care ..sa moara Jackie Chan ,vine si isi cate o pereche de strampi verzi ,cu o fusta mini galbena ,si cu o bluzita "cu decolteu " sa aiba gagicasu coca ce sa vada ..si in special cu ce sa se laude la pretenari!Nu poti sa te c***!Iti vine sa te arunci de la parter(ca emo kizii:)" ma arunc ,revin ,ma arunc ,revin !!k nu o sa mor din prima ! Dar cert e ca oriunde ma uit vad cate o piti...ba de ploiesti ,ba de bucuresti :)) Si nu va zic .. am impartit acum vreo cateva saptamani pliante la unirii..si impart eu pe acolo ..fel de fel de piti ,nici nu se uitau la tine daca le intindeai mana sa le dai pliantul (capul sus ,sanii inainte ,fundul inapoi..si mers"elegant"--You know..boticul pregatit :*:* :"ready ,set..GO!!) si la un moment dat ,printre toate furnicile ce intrau in unirii ,erau ele ... acele minunatii ale naturii care te fac sa intorci capul dupa ele ! Privirea mi-a ramas blocata ...ochii cat cepele -Socata ce sa mai!!!Nu ,nu va ganditi ca erau cele mai frumoase fete pe care le-am vazut in viata mea ,fete de modelling ...sau atat de dragute de iti venea sa le pupi! Not at all!Lasati-ma sa va explic! Fetele noastre aveau colanti de leopard(imitatie) ...animal print,f f subtiri(am uitat sa specific ...era februarie,si un ger de crapau pietrele) cu niste cizme scurte,cu varf -negre ,respectiv albe,geci de piele (imitatie si alea) si cu niste bluzite de zici ca pentru ele era vara ,nu iarna ...cu portofelele cu breloc in mana si cu ceasul lor D&G,"haurul" nu putea sa lipseasca de altfel,iar colaceii impletiti la fel..ce pot sa spun ,erau fenomenale.M-am intins spre ele cu pliantul...mah nene ,nici nu s-au uitat la mine ,au procedat exact cum am zis mai sus !Moaaa,dar toata lumea se uita la ele,iar ele cred ca ce isi ziceau in gandul lor:"La naiba ,ce bine arat ,stiam eu ca o sa ii dau pe toti pe spate!Sunt tare ,ce sa mai ! Oricum ,lumea intoarce capul dupa mine ,nu dupa prietena mea (piti)!" ,iar prietena ei (piti) banuiesc ca acelasi lucru gandea si ea ! Dar stau si ma intreb ...? Cum poti sa mergi asa pe strada ? Oare fetele astea nu au oglinda acasa ?Wtf??

Nu stiu ce parere aveti voi ,dar eu una consider ca lumea asta se duce dreq de rapa !!! Si noi dupa ea! Ce naiba ? Nu putem sa fim si noi un popor normal ?Cred ca asta e intrebare retorica: Doar suntem romani ,ce poti sa zici mai mult!Asa-i romanul,ce sa mai!Poze cu cat mai multi bani ,sa se oftice"dusmanii mei",ghiulul pe dejt ,sa stie "fratii mei" cine e bossul,femei fara numar ,muzica "buna" de ascultat cand te apasa "problemele existentiale" si tot asa!
Dar ma intreb de cand au aparut acesti coca si piti?Nu se putea fara ei ?Ca nu cred ca mai e vreo tara care sa ne urmeze stilul.Si a dreq de bine fac!

Nu am nimic cu acesti oameni(=specimene pe cale de aparitie) ,nici c u emo-kizii,dar cum *** sa ajungi asa? N-ai viata ? N-ai televizor? Nu citeste nimeni ziarele? Sau acesti oameni se cred in USA ?Le vad pe fetele alea de 16 ani cum arata si ce stil adopta si ...deh ,dk aduc si ele putin cu ele ..gata ...se emancipeaza si ele ,ce ? sa fie mai proaste ?Dar,ele se pare ca nu au luat in considerare un singur lucru:Romania nu e America!!! Wake up !! Jeeez! Nu ne mai faceti de ras! Va intelegem neuronii,but have mercy!Thats all i'm askin'!!:)Daca aratati bine ,nu va mai faceti voi de ras! Chiar nu am nimic cu ele,dar ...daca nu imi dati dreptate ,inseamna ca incepeti sa dati urme de piti /coca style!

Ideea care e ?Tara asta in care traim o ia pe aratura rau de tot de la un timp ,si cum e vorba aia ,incepe sa nu mai aiba toate tiglele pe casa! De fapt,de ce ma mir ? Cand o vad pe fata lu' Base la televizor cum vrea ea sa tina minunatele discursuri, niste "succesuri" de altfel... simt cum tara asta se duce pe apa sambetei ! Admite it! Cred ca o sa avem si noi o tara curata peste ani si ani (sau cel putin asa sper:-s)--asta daca nu o sa fie mai rau ,ca intotdeauna e loc de ...mai rau ?! da ,dragii mei ,de mai rau ,ca in Romania nici nu stii ce te asteapta ziua de maine!
Dar fiti fericit ca romanul stie sa se distreze ! Aici suntem cei mai buni! Ii pui romanului 3 sticle de vodca pe masa ,vreo 3 de vin si 2 de bere ,si e cel mai fericit ! Nu ii mai trebuie altceva ,poate doar vreo 2 femei!"La dreq si cu ele!" zice romanul nostru! Cea mai buna iubita a mea e sticla acum" Jeez!
Distrati-va oameni buni ,si eu sunt adepta distractiei! Imbatati-va ,faceti-va muci ,lemn tanase,****,tavaliti-va in noroi,dar sa nu veniti la mine cu nasul sau cu capul spart,ca nu ma intereseaza ! :) Iubiti-va mult! Respect pentru voi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu