vineri, 13 martie 2009

First part...

O sa incep acesta"pagina personala",daca pot sa o numesc asa->pe care am vrut de ceva timp sa mi-o fac,insa deh ... timpul nu mi-a fost prieten de data asta -< prin a-mi spune o parte din ganduri in lumea celor ce isi dau frau liber imaginatiei,ce ne fac sa adem prin ideile lor"marete" (daca pot sa le numesc asa) sau care ne fac sa ne gandim la viata =" doamna,o doamna cu moravuri lasate deoparte">Stiti vorba aia :”Daca viata iti intoarce spatele,nu fii fraier,arata-i fundul!” Bine ,cu putina tarie si ambitie si daca mai exista si cineva care sa te impinga nitel de la spate ,treci mai usor peste tot! Mama ar putea fi una din acele persoane...de exemplu! De ce? va intrebati ! Pentru ca mama te cunoaste cel mai bine ! Chiar daca ai luat o nota mica ,nu ti-ai facut curat in camera ,ai intarziat dupa o zi minunata de stat pe bulevardul vesnic verde impreuna cu prietena/prietenul ...in care era suficient numai sa va tineti de mana si sa va aveti aproape ...in care fluturasii zburdau prin stomac ( asta e ..deh ..vesnica vorba .. e de neinlocuit):) ,si intr-un final ajungi acasa si mama te astepta si incepe sa “urle” la tine ,insa tu te uiti fix prin ea ,gandul iti sta la el...la ea ! Parca nici nu iti pasa ce iti spune mama ,de atatea ori ai auzit “teoria chibritului” ...(si o sa o mai auzi ,stai linistit) ..Dar mama te intelege ,te vede cu capul in nori ,in love ..si te lasa !(Ai scapat:!) o sa termin aceasta “discutie” despre mama ,nu vreau sa ma crdeti “prea de tot” sau poate “exagerata”..sau de moda veche(asta daca nu ati facut-o deja -eu sper sa nu:)...but ..admite it ... i’m right ...and you know it ;)
Dar hai sa nu o dam in altceva ... problemele existentiale nu inseamna ce am scris mai sus...Adevarat,putem spune ca viata este si frumoasa ,hai sa nu fim rai ,dar numai cand vrea ea asa ..."mai rarut ,ca-i mai dragut"! Sa vorbim despre asa numitele >probleme existentiale" pe care toaaata lumea le are sau considera ca le are! Una din aceste "probleme" (cum ne place noua sa le numim) poate fi legata de absolut orice ...de la iubire ,la ura ,la "nu ma intelege nimeni"(aici facand referire la acei emo kizi;)->nu ma intelegeti gresit ,nu am nimic cu ei, sunt oameni ,nu fac discrimare ,dar se discuta prea mult pe seama lor si am zis ca sa ii bag si eu nitel in seama acum:)<-la bani(mai ales acum in criza ... preturi speciale pt criza prin minunatul Bucharest -Wtf?) si tot felul de alte "probleme" ,sigur voi le stiti mai bine ,si stiti de asemenea si despre ce vorbesc (ceea ce ma bucura enorm ca nu trebuie sa imi mai bat capul sa va explic) Am inceput tot mai des in ultmul timp sa ma gandesc de ce de la o anumita varsta nu ti se mai "permite" ,sa zic, sa te mai porti like a kiddo ? "Poarta-te mai matur,ca se uita cutare la tine ,si ...sa stii ca se uita cam ciudat ,o sa creada ca nu ai toate tiglele pe casa"...Ei si ? De ce trebuie sa imi pese de parerea altora ? Nu va place ...asta e ! Am mai zis-o si o sa o mai zic ,e nice sa faci ce te taie capul(chiar daca cu unele persoane nu iti prea permiti ... riscul meseriei) ... iti coloreaza viata! Sa nu ziceti ca sunt fata rea ... nu e bine nici prea multa "exagereala"!Eu una trec atat de repede de la o stare la alta,daca incep cu "lacrimogenele" ,in cel mai scurt timp posibil o sa fiu cu zambetul pana la urechi ,iar daca se poate ,pot sa si rad si sa plang in acelasi timp:) Nimic nu e imposibil ! Niciodata nu spune niciodata ,cine stie ce se intampla ! Poate maine iti gasesti marea iubire ,sau poate chiar acum in timp ce citesti toate aberatiile mele ,cineva se gandeste la tine,sau poate te suna vreo tipa ,respectiv un tip care a gresit numarul de telefon si din vorba in vorba ajungeti sa spuneti:" Jeez, unde era pana acum ?" .Dar hai sa lasam lovea deoparte ... Ar putea chiar maine sa gasesti pe strada un sac de bani (cam rar ,nu va faceti sperante in privinta asta ,in criza de care avem parte ,toata lumea sta cu ochii pe bani ca pe butelie )..insa exemple sunt destule,sunt sigura!
Hai sa si termin ,ca sigur v-am plictisit cu porcariile mele ... nu va obliga nimeni sa cititi ,k nu ma incalzeste cu nimic ...Eu doar mi-am spus cateva pareri ! Totusi sper ca nu v-am plictisit atat de rau ;)) si sa imi dati cat de cat dreptate ! ... See yah next time !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu