vineri, 3 aprilie 2009

"Last Stop" vs Servicii Funerare

In fiecare zi fac acelsi drum plictisitor-acasa-facultate si tot asa ! Nimic nou,nimic interesant ,fel de fel de oameni ,prin tramvai,prin metrou!...Dar sunt obisnuita!Ca sa ajung la metrou,am de mers cateva statii cu tramvaiul! Ma chiorasc si eu ca tot omul pe geam,ca n-am ce face altceva!Si initial,cam prin primele luni de cand mi-am mutat corpul in Bucuresti,pe la mine prin zona era un magazin de mirese("Last stop"- cred ca stia patronul ceva pentru viitor) pe o parte si pe cealalta parte a drumului servicii funerare!Zic ..boon ,pana acum nimic iesit din comun! Acum vreo 2 luni am observat cu mirare ca magazinul de mirese a devenit si el unul de servicii funerare!: Cum asa? Cred ca domnului Boss nu prea i-a reusit combinatia cu miresele,nu se mai marita fetele...sau din contra nu le mai ia nimeni de neveste (sa spele ,sa gateasca ,sa faca curat,sa aiba grija de copii ,de soti ,de soacra ,de caine ,de pisica ,de purcel si etc--da' ..sigur! Vroiam sa zic : sa isi faca manichiura ,pedichiura,sa se coafeze ,masaj,tratamente alea alea -parca suna mai bine,nu ? Ehee-daca aveti bani!) Revenind! Cred ca Bossul nostru a avut reun esec in dragoste(casnicie) de s-a hotarat asa de brusc sa se ocupe cu serviciile funerare!Poate chiar asta il astepta si pe el! Sau o fi realizat si el ca dintr-o casnicie nu iesi decat mort:) Nu va legati oameni buni la cap degeaba ca nu merita! Asta e spusa in special pt baieti!Stiu,suna aiurea venind din partea unei fete ,insa consider ca daca nu esti absolut sigur de ceea ce urmeaza sa faci in fata altarului ,mai bine stai cuminte in banca ta :)


Dragostea dureaza 3 ani!

Banuiesc ca ati vazut piesa de teatru "Dragosteaza dureaza 3 ani"! Daca ati vazut-o,felicitarile mele!Eu inca astept sa o vad ,insa am vazut particele de pe youtube! Mare adevar in replici! Pana la urma cat dureaza dragostea? Chiar dureaza 3 ani? Sa fie asa cum spun actorii nostri din piesa? Ca in primul an cumperi mobila,in al doilea o muti,iar in al treilea o imparti? Am tot auzit tot felul de idei legate de aceasta dragoste care se presupune ca dureaza 3 ani! In principiu cam asa e! Inital ,totul incepe bine si frumos ,nici o problema in noul cuplu pe care Cupidon a fost atat de bun si darnic sa il formeze,multa pasiune,mult romantism,poate si multa iubire(sper eu doin partea amandurora),urmeaza apoi obisnuinta,unde se poate adauga si putina tandrete(ca totusi iti este in continuare drag de ea/el)! Te vezi cu ea/el aproape in fiecare zi ,daca nu va vedeti o zi ,va sunati si vorbiti,simti nevoia sa stai cu ea/el mai tot timpul( ca deh ,asa ati facut si pana in acel moment) si deja nici nu va mai trece prin cap ca o sa mai existe ceva care sa poata sa va desparta! Buuun,pana aici toate bune si frumoase!Ati trecut prin atatea,va cunoasteti alea alea pana cand intr-un final intervine plictiseala! Deja ti-e sila sa iesi sa te mai vezi cu ea/el ,sa vorbiti acelelasi chestii interminabile la telefon,sa iesiti in aceleasi parcuri,sa va spuneti acelasi"te iubesc" ,acelasi"mi-e dor de tine",acelasi" vreau sa te vad"!Deja nu stii cum sa mai definesti sentimentele pe care le ai! Ba tii la ea/el ,ba nu mai vrei sa o /il vezi! Cert e ca parca nu mai merge! Ori ca unul a inselat : "Am inselat pentru supravietuirea speciei!" (cum sa spui asa ceva?)sau ca :"Iubita ,nu ti se pare ca parca nu parca nu ne mai intelegem? Vreau altceva! cel mai bine ar fi sa o terminam!"

Si ca sa nu mai scriu eu prea mult ,dati un play si chiorati-va si voi:)

Si cateva replici,posibile si in viata, din aceasta minunata piesa de teatru pe care ma chinui de ceva timp sa o vad!

Iubita mea, nu te-am inselat de placere.

Te-am inselat pentru supravietuirea speciei.

Cand nevasta iti devine prietena, e cazul sa propuiunei prietene sa iti devina nevasta.Cand imi place o fata, vreau sa ma indragostesc de ea,vreau s-o sarut. Cand o sarut, vreau sa ma culc cu ea. Cand ma culc cu ea, vreau sa traim impreuna intr-un apartament mobila.Cand traim impreuna intr-un apartament mobilat, vreau sa ma insor cu ea. Dupa ce ma insor cu ea, intalnesc o alta fata care imi place...

In primul an cumperi mobila, in al doilea an muti mobila, in al treilea an imparti mobila."

De Frederic Beigbeder

Regia: Chris Simion

Cristi Iacob - Marc Marronier, proaspat divortat

Adriana Trandafir - Anne Marronier, fosta sotie

Mara Nicolescu/Gabriela Iacob - Alice, amanta

Cuzin Toma - Jean Georges, prietenul homosexual

Matilda - o prostituata

Scenografia: Lian Ionescu

Video: Dan Vezentan

Coregrafia: Ioana Marchidan

Proiect initiat de Companiei de Teatru D'AYA si Cotidianul.Sustinut de Grupul de presa Catavencu

Si acum stai si te intrebi! Ce rost are sa mai stai sa iti pierzi timpul cu cineva?Ok ok ,nu sariti la mine! Stiu ca o sa spuneti ca nu e chiar asa,ca voi iubiti,ca sunteti fericiti! Dar pana cand credeti ca o sa mai dureze?:) Ok,sunt rea! Dar fiti realisti!:D Nothing last for ever!;;)


Revenind la magazinul ce a devenit unul de servicii funerare! :) Ma intreb cat o sa mai tina si asta si in ce o sa ajunga sa se transforme? Vedem! O sa va tin la curent!



Azi,in drumul meu spre casa,in tramvai ,am stat langa 2 tipi mai nerd asa de felul lol!Si unul dintre ei vorbea despre calculatoare ,celalat il asculta ,apoi au dat-o in discutii despre casatoria la tigani la 5 ani( bine macar aia o sa foloseasca serviciile funerare ceva mai tatrziu)!Am oprit la o statie,a vazut niste pitzipoance-reactia:"Pfoaaai,ce fete au ,Doamne!" ,Iar apoi a ajuns la concluzia ca el nu este funny deloc! Ca este mult prea serios pentru varsta lui! Intrebarea mea:"Dar ce varsta ai?"-Eu ii dadeam in jur de 17 ani si daca e asa... acum spuneti-mi de ce vrea toata lumea sa ma schimb?Chiar zilele trecute mi s-a spus din nou ca eu nu o sa pot sa ma shcimb ,sa incerc sa fiu mai serioasa ,mai matura ! Dar de ce sa fac asta ? Me like :) Revenind la tipul:"Mi se pare ca sunt prea serios pentru varsta mea!" ,raspunsul prietenului:" Esti apatic!"-"Da,exact!saunt apatic! Nu sunt amuzant,ma uit in jur si totul mi se pare o porcarie,nu fac glume,nu rad!" Dar ce om esti tu atunci?? Maaah .. parca recunosti prea multe!:)Nu spune tot din casa! Daca nu aveam fermoarul la gura ( cum il am de obicei) i-as fi zis :"Omule !! Ce te retine sa razi ?Mie mi se spune ca sunt prea copil si tie ca esti prea matur?Do something dude!!Get a life!! Informatician plictisitor ce esti!( sau ce specie oi fi tu)!

Cert e ca din toate chestiile astea am ajuns la o singura concluzie! Casnicia duce la moarte sigura,asa ca nu facti prostia asta!:D Si pe langa asta- in timp ce mie mi se spune sa nu mai foiu un copil ,alti vor sa fie macar intr-un procent de 40% un copil,pentru ca sunt prea maturi pentru varsta lor!

Nu uitati:"Casatorie-moarte" asta e tot ce conteaza-(de fapt,cred ca si Domnul Boss de mai sus tot la asta s-a gandit cand s-a hotarat sa faca aceste schimbari..hmm:-? ) "Last stop"=Servicii Funerare!

Apropo,dragi domnisoare,v-ati gandit ce rohie de mireasa va alegeti?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu