miercuri, 18 martie 2009

Omuletii din mintea mea!

You wish :))

Eram zilele trecute in statia de metrou! In timp ce il asteptam ma uitam (ca toti oamenii "normali" sa presupunem) la noile televizoare care sunt amplasate prin statii ,sa se mai chiorasca lumea la ce mai e nou ,sa se culturalizeze vezi doamne! Dar de unde atata emancipare ? In loc sa faca altceva cu banii aia ...politicienii nostri( ce dorm prin parlament-poate de cand e cu criza sa se mai fi trezit si ei,dar ..trecem peste ,asta e alta mancare de peste) distreaza oamenii!Nah,ca nu v-ar place - hai sictir ...Dar hai sa fim sinceri acum ! Nu v-ar fi placut mai mult daca renovau nu numai universitatea ...ci si cate ceva prin celalalte statii!? Eu zic ca da! Si pe langa asta : uneori nu vad mai nimic interesant la ecranele alea ...serios acum!Stai si te uiti ca prostu' la ele pur si simplu! Adevarul e ca decat sa citeasca omul o carte(lucru pe care parca il mai facea inainte...e mai simplu sa privesti un ecran,ce p**)Hai ca acum mi s-a pus pata pe saracele ecrane care nu au nicio vina ,ca nu le-a obligat nimeni sa fie acolo,nu le-a zis :"Bah ,daca nu stati acolo ,va...aahmm..iau gatu'?:-S se poate??"Dont think soo-Nooo nu merge asa)
Adica afli exact ce ti se spune in ziare ,la radio si tot asa! Deh ,de ce sa mint acum! Ma chiorasc si eu pana vine metroul!Dar stiti ce mi se pare foarte foarte funny? Faptul ca ecranele sunt "spanzurate" atat de sus ii determina pe oameni sa stea cu capul pe spate,e atat de haios!Wtf?Si cand ii vezi aproape pe toti stand asa cu capul ,de zici k stau gura-casca... ce sa mai ??!!e fenomenal=lame!Omuletii din mintea mea imi spun ca asa ceva nu se poate :)) Lumea se prosteste pe zice trece si e clar asta ! E vizibil la orice pas!jeez! Si totusi ,nu pot sa uit colaceii de la urechile "domnisoarelor",cu tot respectul pentru ele!Dar hai ca o dam in altele si asa ceva nu se face!

Dar revenind la acea zi! Atunci am vazut si eu ceva ...hai sa zicem interesant pe ecranele lor minunate ...si anume nijte sculpturi din fructe:) Banuiesc ca ati vazut si voi ( asta daca nu v-ati uitat la tipu' ala din stanga sau la tipa din fata ta )!E destul de funny!take a look;)Enjoy:)

Un comentariu: