vineri, 17 aprilie 2009

Somebunny loves you!

Uite ca a venit si vacanta si intr-un final am ajuns si eu acasa ,evident sa fac Pastele cu ai mei,la fel ca oricare dintre voi(eeh ,nu toti,ca unii sunt mai ...norocosi? nush -poate,depinde cum privesti lucrurile).Din punctul meu de vedere nu ma deranjeaza sa fac sarbatorile cu familia,numai ca... dc sa nu recunosc ,mi-ar fi placut totusi sa ma duc undeva cu ai mei colegi,prieteni ... dar mama ma vrea langa ea,pot sa zic nu?:) M-a chemat acasa ,sa pot sa manc nemuritorul cozonac ,pe care il ador din tot sufletul,si care are un gust nemaipomenit:) sa sparg oua cu ei...k deh ,nu se poate nici fara ele ... si ce sa o mai lungesc atat..stiti tot pomelnicul legat de sarbatori ,indiferent ce fel!
Mie sa fiu sincera mi-e mila de saracul miel... cum e el taiat bietul animal..tocmai de sarbatori( si se mai spune ca oamenii nu sunt cruzi)--cum sa faci asa ceva? Bun ,o sa imi spuneti :"Da ,dar totusi,its free and everybody is doing it!!":)) Asa e ... il mancam pana la urma ,ca e bun ce sa-i faci! )"Macar de sarbatori sa mancam si noi mai bine cat mai e criza asta!"-vorba unei reporterite!! Bine bine,nu credeti ca sunt atat de out cu chestia cu mielul si cu taiatul lui ,ca si de Craciun se taie porcul ... Si cum va asteptati tot romanul trebuie sa bea de sarbatori.Ii vezi cu sticlele de 5l de vin ,rosu si alb cum le cara in spinare(asta la apropo la tipul pe care l-am vazut in autobuz mai devreme cand am venit acasa) si cu mielul in cealalta mana=sacosa(ca saracul e transat de mult[incepand de la taierea beregatei,pana la luatul blanei de pe el,taiatul picioarelor si socsul matelor si ce mai are el pe acolo]-pe moment nu te gandesti cat a suferit bietul de el,dar e bun ,ce sa mai :))] urmand a fi bagat in stomacel si tinandu-le pofta oamenilor).Revenind la bautul romanilor...evident ca o sa se aleaga cu suficiente victime prin spital,care ba au intrat in coma alcoolica,ba au cazut pe scari ,ca nu au vazut ultima treapta ,ba au dat cu capul de usa ca nu si-au dat seama ca era de fapt inchisa,ba se mai ineaca cu o bucata de cozonac .. oricum,cert e ca intr-un final,1 din 10 romani sa zicem ,o sa ajunga prin spital! Ca deh ,am mai zis-o si intr-o postare precedenta,asa e romanul nostru! Cand pune botul pe beutura si prinde gustul.. dpoi n-o mai lasa apoi:))
Beutura ca beutura,mielul ca mielul,cozonacul ..pasca ...si nelipsitele oua sunt la ordinea zilei! Dar ce facem dupa aceste zile de dezmat sau... nush ,spuenti voi...sa il numim rasfat?? Clar le vor trebui o dezintoxicare a organismului (asta pentru persoanele exagerate) Hmm.. Sper sa nu fie si la mine cazul:)) desi,daca stau mai bine si ma gandesc ,clar nu se pune problema,tocmai mi-am adus aminte ca fac Pastele cu ai mei:))
Asa ca va urez voua(celor care nu il faceti cu familia) un Paste strong;) si voua(celor care il fac cu familia) un Paste mult mai frumos ;) Si nu ,nu ma oftic!!
Si pe picior de iepuras de plecare,sa va aduca Mosul Iepuras acea bluza la care tanjiti sa va o luati ,insa buzunarul nu va permite pentru ca ati luat pentru altii cadouri,sa va aduca acea bratara pe care deocamadat va permiteti sa va uitati la ea numai din vitrina( e frumos shoppingul si asa,nu se pune problema de cheltuit bani,ci doar pieredea timpului:)) si ... ce va mai doreste sufletelul!(poate voi aveti noroc)
Si nu uitati,un iepuras tot va iubeste!!
V-am pupat si va respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu