luni, 20 aprilie 2009

Awesome!

Well...s-au terminat si sarbatorile de Pasti! Sper ca v-ati umplut stomacul ,ca apoi cine stie cand mai aveti atata mancare pe masa:)) What can i say? Sa va fie de bine:) Sper ca nu ati ajuns pe la spital,din cauza datului cu capu' de usa ca era inchisa sau ca v-ati innecat cu dopul de la sticla de vin ca ati crezut ca de fapt nu era... sau ce alte porcarii ati mai facut ,ca numai voi stiti!
Azi a fost o zi very weird! Am avut o discutie foarte interesanta cu un foarte bun prieten de-al meu care m-a facut sa realizez anumite lucruri! Greselile pe care le faci ,le faci din cauza ta! Tocmai de asta o sa incerc sa ma gandesc,nu de 2 ori,ci de 90 de ori inainte sa zic sau sa fac ceva! Nu vreau sa mai regret nimic! Nu vreau sa ii mai fac pe cei din jurul meu sa se simta aiurea ,tocmai pentru ca asa ma simt si eu! Nu o sa mai zambesc fals ,ci o sa zambesc adevarat! Nu o sa mai stau sa imi plang de mila ,o sa plang pentru cei care merita! Nu o sa mai distrez (pentru altii ,sa ii fac pe altii sa rada si sa se simta bine) ca sa uit de(daca va aduceti aminte dintr-o postare precedenta) problemele mele existentiale,pentru ca sunt ale mele si singura mi le fac,cu manuta mea,ci o sa ma distrez impreuna cu ei! Ok ,inteleg ,e tarziu ca mi-am dat seama de abia acum de anumite lucruri ,dar stiti vorba aia :" Mai bine mai tarziu decat niciodata!" ,isnt it?:D
Am avut o perioada in care nu mai eram "copilul" de dinainte,care radea din orice,si care se simtea bine si ii facea pe cei din jurul lui sa se simta bine deasemenea! But its over! I'll be that kid again! :) O sa fiu "puricul" de dinainte ,cum mi se spune! O sa fiu puricul caruia nu ii pasa de nimeni! O sa fiu puricul egoist:)))
Ok ok,poate sunt lame... dar e de bine! Si cand e de bine,e de bine!!:)
Si acum sa trecem peste toate porcariile astea ,ca pana la urma nu va intereseaza pe voi chestiile astea,dar mi-am zis si eu ofu:D Sa nu ne enervam.. gata am incheiat!

In a doua parte a zilei m-am intalnit cu un prieten din liceu ,pe care nu l-am mai vazut de foaaarte mult timp ,si de care imi era foarte dor! E genu' de om care te face sa razi din orice! Mi-a povestit de o tipa pe care a cunoscut-o acum ceva timp,si din spusele lui,citat:" Era buuuuuna rau tipa,buuuna mah ,buna ,ce sa mai!! Bunaaa!!" am incheiat citatul! Ok ,si dk era buna ce?o sa imi spuneti!A stat cu ea vreo 3-4 zile ,se mai uita tipa ciudat la el knd il vedea ca fumeaza,ca mai bea ... ca mnai vorbeste urat ..la naiba! si intr-o zi ii spune,citat:"Am ceva sa iti zic...stii...sunt pocaita! Vrei sa te mai vezi cu mine de acum?" Tipu' .."Daa..cum sa nu!" (in gandul lui ,doamne ..peste ce-am dat...) Mi-a zis ca il apucase tremuratul ,zici k avea parkinson ,nu altceva .. si nu din cauza faptului ca era pocaita ,ci din cauza ca tipa era buna ,si knd a dat si el peste una bbuuunaa... tocmai cu ea nu putea sa fie( pentru ca s-au despartit) ! s-a zgariat pe ochi,nu altceva!
Moaaa,si ce nu mi-a mai zis ,ce prostii a mai facut!!:)) S-a imbatat intr-o seara cu niste amici de-ai lui si i-a luat garda! L-a dus la sectie,s-a certat cu aia pe acolo ..si le-a zis :"Daca va duc la unu care are afaceri si detine pusti ,imi dati drumul?!" Va dati seama ca pentru ei e mai important sa prinzi unu din asta ,decat unii care beau! Booonn...:"Da,cum sa nu! te lasam in pace ,nu iti mai dam amenda!Facem orice sa il prindem pe ala!" Pleaca ei cu dubita ,prr prr prr..si ajung in centru! "Uitati omul cu pusca!!" Era o statuie :)) L-au dus instant inapoi la sectie si de data asta nu a mai scapat de amenda!:)) Poi ..cred si eu acu'
Si asta e doar o peripetie a beutelor pe care le-a avut ,dar nu imi mai aduc eu bine aminte tot !! Anyways ,e genial omuuuu
Aaa...si ce-a mai tare faza posibila ,la care am ras de m-am prapadit!!=)) Intr-o zi frumoasa de ... nuhs ce anotimp era... se duce (nooot) si el la liceu!! Si tipu' nu asculta manele si o sa vedeti de ce v-am specificat asta dinainte!! Prin liceu era un punker din asta (wannabe) cu creasta ...chestii trestii... si i-a zis lu' ala sa se urce pe scaoal si sa cante o manea...asta :"Nuuu ,nuu cum sa fac asa ceva !!" Ce-a facut? L-a obligat prin chestia ca i-a dat pantalonii jos ,de tot ,efectiv de tot ,tipu' normal ca a acceptat pana la urma ... Si il vedeati pe punkerul nostru sus pe scoala ,cantand din toata inima o manea ,de parca ar fi simtit-o din tot sufletul lui!!=)) A venit directoarea ,s-a inchinat saraca ...a vrut s ail exmatriculeze ... woww... show ce sa mai!!Dar cert e ca e printre singurele chestii pe care le-am auzit si care intr-adevar m-au facut sa rad in hohote=)) Spusa live ,suna mult mai bine!!:)) clar!!!
Si muuulte ,multe alte chestii!

Cam asta e !! amu' ...sper ca v-am incantat!:) Si ca nu v-ati plictisit atat de mult!:d v-am pupat si va respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu