miercuri, 3 iunie 2009

Babuta cu 2 milioane

Ok ,o sa credeti acum ca eu chiar am ceva cu babutele ! Nu ,nu am nimic cu ele ,dar daca asa se nimereste! Nu stiu daca stiti babuta din Romana ,de la coloane ... Daca nu o stiti ,aflati acum! Babuta de la Romana castiga 2 milioane de lei pe zi! Poate nu va mira ,dar eu una,sincera sa fiu ,trebuie sa recunosc ca are mai multi bani ca mine pe zi disponibili :)) Asta e ,ghinon ,soarta ...
Dar revenind la babuta bogata! Eram azi in trecere pe la Romana ,cu un prieten ... si am trecut pe langa babuta asta care se certa cu niste tipi ce voiau sa cante langa ea ,pe motiv ca ii iau painea de la gura ,ca asta e locul ei ,ca mereu sta acolo .Nu am inteles prea bine ce mai zicea babuta ,ca am trecut destul de repede .Cert e ca ... TIPAAA!!!!! : ok
Now ,cand ne-am intors ,ne-am oprit sa bem o cafea .. si s-a nimerit sa stam exact langa babuta ce intrase in conflict cu bietii oameni! Printre tot felul de nervozitati ,a marturisit ca ea castiga 2 milioane de lei/zi: " Ati venit voi repede aici langa mine ,sa imi luati banii .Poi eu castig 2 milioane pe zi,si veniti voi repede.Duceti-va si voi la unirii ,la universitate ,n-aveti alt loc sa cantati decat langa mine? Sa va fie rusine!" Bietii baieti nu mai ziceau nimic ,dar nici de-a dreq nu au plecat ...au inceput sa cante si deja au si primit bani de la cativa oameni! Babuta revoltata se uita nervoasa la saracii oameni ...si imediat cum a vazut un posibil donator de bani ,si-a schimbat fata de babuta nervoasa intr-o fata blanda ,care nu avea bani si care traia de pe o zi pe alta,dar tot nu a primit nimic! Oricum ,cred ca pana la sfarsitul zilei ,o sa innebuneasca ,daca nu mai primeste bani din cauza lor:)) Nu o sa mai faca 2 milioane ,ci 1 milion:))
Ok ok ,sunt rea ,dar hai sa fim seriosi ..la cate reportaje au mai fost la tv cu cersetori care au o gramada de bani in buzunar ...parca nici nu iti mai vine sa le dai ceva ! Iar tipii aia ,cantau foarte foarte frumos ,macar castigau bani pe ceva! OK ,probabil e si mai nasol sa stai o zi intreaga cu mana intinsa ..poate faci tendonita ,vorba unui prieten :)),dar pnm eu asa vad lucrurile!
Babuta cu 2 milioane de lei in cont pe zi ...castiga cred mai mult decat un student angajat in primul an :)) Adica ,daca faci un calcul ,babuta castiga aprozimativ 40 de milioane pe luna ,asta daca nu se aduna in fiecare zi 2 milioane ,ci poate mai putin in unele zile.Dar totusi ... e Wow! Tot spunea ca vrea sa isi ia un A3 ,poate o sa i se indeplineasca dorinta in curand..."Babuta cersetoare intr-un Audi A3 " :))
Si nu ,nu sunt rautacioasa in tot ce am zis ,sunt doar realista !
V-am pupat si va respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu