sâmbătă, 16 mai 2009

Doua babe la ...

Acum 2 zile - tramvai -urc linistita ,citesc o revista... cand dintr-o data mi se ridica ochii la doua babe care s-au luat la bataie :)) imi dau castile jos (ca tot omul curios) sa aud si eu motivul adevarat! Pana cand l-am aflat ,una dintre ele,foarte revoltata de asemenea ,dadea cu umbrela in cealalta ,o injura si tot tacamul.Unul dintre ...calatori... s-a bagat intre ele ,si normal ca si-a cam luat-o si el pe spinare ,ca doar asa pateste omul care vrea sa faca bine! Dar totusi a intrebat de ce da in ea cu umbrela si o loveste .Motiv:" Poi cum sa nu dau in ea ,imi rupe umbrela ,mi-o ia din mana si mi-o rupe?" .Cealalta babuta a ripostat:" Poi cum sa nu va iau umbrela din moment ce ai dat in mine de cum am intrat in tramvai si m-ai lovit fara motiv ,ca sa intri matale prima ?" Si uite asa doua babute s-au luat la cearta ! Slava Domnului ca una era mai breaza (victima) si a mai tacut din gura! Dar cealalta ,fereasca Sfantu' sa dai de ea ,o injura ca la usa cortului efectiv ,si pe langa asta ... mai era si cu nepotul ,care plangea pe scaun( ca si-a gasit si loc) si ii spunea lui buni:" Mamaiee,inceteaza ,te rog :((" Si mamaie nimic,se uita in coltul celalalt al tramvaiului dupa babuta si o ameninta:" Ca daca te prind pe strada sa vezi ce bataie iti dau eu tie ! Poi de cand imi rupi tu mie umbrela"Si ii zicea nepotului:"Ca sa vezi ce lume rea e in Bucurestiul asta!" --de parca avea 18 ani sa se ia la bataie ,sa alerge dupa ea pe strada ,sa o prinda intr-un colt si sa dea cu pumnii si picioarele in ea si s aii smulga parul din cap-- dar deh ..varsta a doua ..medicamente de la vadim?? mai greu ...
Si dupa toata sarada asta ,am revenit la ceea ce faceam ..insa mai ridicam din cand in cand ochii la babuta criminala ..si moaa,ce priviri baga ... daca avea cum ( stiti voi vorba aia o baga in pamant pe baba victima(care nu se stie cat de nevinovata a fost ,dar ...EA a fost cea BATUTA! Jeez)!Maine-poimaine vezi ca deja nu se mai iua golanii de tine ,si vagabontii ,ci te alerga babutele cu umbrela sau cu bastonul ,k nu i-ai dat locul sau ca ai clacat-o pe vreun picior din greseala ,din cauza aglomeratiei ,dar ea totusi da in tine cat de tare poate ,sa platesti pentru ce-ai facut! Aveti grija! Uitati-va de 10 ori in jurul vostru sa fiti siguri ca nu exista asemenea babute sub acoperire:))
Acum stau si ma intreb care e mai rea din cele doua! Oricum... morala ? Incercati sa nu va luati umbrela dupa voi ,chiar daca ploua ,mergeti prin ploaie ,ca tot vine vara ,mai faceti un "dush" rapid..decat sa vina o baba nebuna sa va ia la bataie cu umbrela prin tramvai sau ..prin ce mijloc de transport va aflati!:D Eu asta o sa fac ,nu ma risc!Mai ales ca am aflat ca sta si prin zona mea :S
V-am pupat si ..aveti grija!

Un comentariu: