sâmbătă, 16 mai 2009

...cu ochelari

Anul trecut(parca) a aparut reclama,pardon ,spotul publicitar cu Paula pudding! Zic ..ok ,coincidenta sau nu ,si pe mine tot Paula ma cheama! Buun,am trecut peste toate mistourile pe seama acestei pure "coincidente"! Partea frumoasa e ca mai port si ochelari,deci "Paula cu ochelari " chiar exista!Mi-am acceptat statutul intr-un final ,am participat si eu la glumele lor (asta in liceu) .Mai nou ,nici la facultate nu am scapat de aceasta minunatie numita "Paula Pudding"... oare dc?:-? Anyways ... nu am mai vazut de mult spotul publicitar( ca asa e corect ) ,insa aseara Surprize Surprize,l-am revazut! Pana acum ,nu am bagat de seama ca exista si un site ,in schimb aseara am bagat de seama ca AM si asa ceva:)) De curiozitate am intrat si eu ,si am aflat ca am o groaza de prieteni : porci ,gainuse ,cocosi,tapi ,pisici ,catei (cate un exemplar din fiecare) ...si nu il ultimul rand exista si un fermier! :-B Fermierul Peter ,"caruia nu i se pare nimic iesit din comun la animalele din ferma sa!"
Bun ,deci site am ,prieteni am ,ochelari am ,petreceri dau ,pete am ... Si cica Paula este ,citat:" Paula este draguta ,vesela si desteapta.Ea este conducatoarea unei trupe de muzica rap.Ii place sa se distreze cu prietenii ei cantand ,dansand ,desenand si facundu-le farse adultilor" Acum ... sincer prima parte nush cat de adevarata e ... conducatoarea unei trupe de muzica rap nu sunt ,in schimb ,recunosc ca imi place sa mai sperii babutele din cand in cand ( nu ,nu am nimic cu babutele ,sunt dragute ele ,cand iti mai dau cate o umbrela pe spinare).Oricum ,cert e ca ,va indemn sa cumparati Paula pudding ,si sa imi spuneti daca sunteti multumiti de ceea ce "fac",iar pentru cei care au incercat deja ,astept parerile voastre :D --cica fac 500 de pahare debudinca intr-un minut ,timp in care copiii manncaun pahar intr-un minut!si am pete ..tocmai de aceea budinca este de vanilie cu pete de ciocolata si nu trebuie sa folosesti ochelarii ca sa le vezi--
Daca vreti sa "imi vedeti" site-ul : http://www.paulapudding.ro/ ! Its free and everybody is doing it :D
Pana la urma,daca exista persoane care mai fac misto de acest spot publicitar ( ca sa nu zic de mine:)) ) ,ma conformez si accept acest statut ,cum am zis si mai sus ! So ..what can i say? have phun :-??
V-am pupat si va respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu