vineri, 15 mai 2009

About ... something

Ok now ...lets "talk" about men! M-am uitat azi prin calculatorul meu si am gasit ceva foarte interesant! Le am de ceva timp ,dar de abia acum am mai dat peste ele :D take a look and enjoy! si sper eu sa nuc redeti ca sunt rea :D ..cuz im not ;;)
De ce au barbatii constiinta curata?Inca nu au folosit-o

Ce poti darui unui barbat care are deja totul?O femeie care sa-i explice cum functioneaza

Cum se cheama un barbat inteligent, sensibil si aspectuos?Doar un zvon...

Un barbat la librarie: As dori cartea cu titlul "Superioritatea barbatului fata de femeie"Vinzatoarea: Utopie si sf-uri la etajul 1 va rog.

Cum poti face fericit un barbat in pat?Mutand televizorul in dormitor.

De ce nu isi arata barbatii adevaratele sentimente?Fiindca nu au.

Cum poti sa-ti faci sotul sa tipe in timp ce faceti dragoste?Ii dai un telefon

Cum poti face un barbat sa se sature de sex?Maritandu-te cu el.

Care e cel mai inteligent lucru spus vreodata de un barbat?"Da, draga mea

Cum faci sa sperii de moarte un barbat?Te furisezi in spatele lui si incepi sa arunci cu orez

V-am pupat si va respect !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu