joi, 1 octombrie 2009

Toamna se numara boboceii ..si doamne cati erau 8->

Anul 2 ... camin ,facultate ...deschidere ...boboci :X decan care vorbea si toti "erau" atenti la el ...dar in schimb nimic interesant ... o deschidere ce a durat 20 de minute pentru mine si pentru alti cativa "fraieri " sin grupa care au avut bunavointa sa vina ,cu tot respectul ! Adica ,nu intelegeti gresit ... eu una chiar ii apreciez pe cei care nu s-au sinchisit sa vina la deschidere .... macar anul asta am prins-o si eu ,k in primul an ... nici n-am ajuns ,dar nu am pierdut nimic ,deci tot aia era! Boboceii erau atat atat de atenti ,cred k de abia asteptau sa inceapa facultatea,sa plece de la mama si de la tata de acasa (tocmai eu vorbesc,k si eu am fost odata ca ei ...woaa,cum suna ,parca au trecut ceva ani :))

Anyways ... sper sa fie un an bun ... adica ,eu una asa simt ... stiti vorba aia "viata de camin",vad si eu cum e :)))

Si sa fiu sincera ... erau niste bobocei asa draguti anul asta ,pfff... pacat k nu erau si anul trecut la fel :))) dar aia e ,ma rezum la vazut !

V-am pupat si va respect !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu