sâmbătă, 11 iulie 2009

Dormi

A fost frumos
Mai rad si acum,
Cand ma rugai sa te sarut
Si nu stiam ,nu banuiam
De e rau sau bine.

A fost frumos si gura ta
Ca tremura mi se parea,
Iar tu zambeai
Si te lipeai de mine.
Stiam de la inceput sfarsitul
Cand visele ti-erau ghicitul,
Dar somnul a fost gandul lor,
Ochii ti-au ras de-atatea ori.
Noptile fara vesminte,
Te prefaceai ca esti cuminte
Si doar tigara te salva
Tremurand in mana ta.

Asa ca dormi dormi dormi
Dormeai prea dezbracata
Dormi dormi dormi
Si te simteam prea mult
Dormi dormi dormi
Dormeai si erai toata a mea
Si totusi nu era destul .

Si doctorul mi-a dat remediu
Sa te iubesc doar in concediu
I-am spus :batrane este mult ,mult prea putin,
Dar el mi-a zis ca e destul
Ca nici ce e prea mult nu-i bun
Tutunul poti sa-l mai pastrezi
Pe tine nu ,deja exagerezi.
Si-atunci i-am dat si poza ta,
Dar nici asa nu am scapat
El in schimb a fost distrus
Si medicina lui s-a dus.
Tu ma priveai ,vedeam ca stii
Ca joaca noastra s-a sfarsit.

A fost frumos si n-am uitat
Cand imi zambeai goala pe pat .

Asa ca dormi dormi dormi
Dormeai prea dezbracata
Dormi dormi dormi
Si te simteam prea mult
Dormi dormi dormi
Dormeai si erai toata
A mea si totusi nu era destul .

Nu-mi cere sa iti spun acum
Ce soarta ne punea in drum
Si ce mi-a zis sa fug ,nu stiu
Sa fug pana nu-i prea tarziu
Fugeam cu ochii tai in gand,
Vedeam si doctorul plangand
Atunci le-am spus celor de sus
Ca le-am scapat odata in plus.

Asa ca dormi dormi dormi
Dormeai prea dezbracata
Dormi dormi dormi
Si te simteam prea mult
Dormi dormi dormi
Dormeai si erai toata
A mea si totusi nu era destul

Nu ma-ntreba de poza ta
Acum e la altcineva
Si-am auzit ca a inghetat
Uitandu-se la ea in pat.
Cand a fost luna intrata in nori
Ai invatat sa razi din nou
A fost cat trebuia sa fie
A fost simplu si frumos

4 comentarii:

  1. imi plac versurile;) te pup bafta>:D< wow u

    RăspundețiȘtergere
  2. Cool. Sunt curios de unde ai varianta integrala a versurilor... N-am mai cantat piesa asa de 4 ani...
    Mysha - Za` Duff

    RăspundețiȘtergere
  3. Am spus doar ca n-am mai cantat piesa in varianta integrala. In varianta actuala piesa se gaseste pe albumul Za Duff intitulat Descant si nu lipseste de la nici un concert...

    RăspundețiȘtergere